HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.05.01. 21:54 Lexi*

Képeslap nem csak Anyák Napjára

Címkék: képeslap anyák napja liliom készítsd magad

Nemrég eszembe jutottak a gyerekkoromból a 3 dimenziós mesekönyvek. Nekem sajnos sose volt ilyenem, mindig irigykedve néztem más gyerekek könyveit :) Annyira lenyűgöztek akkoriban a lapokon megelevenedő jelenetek, hogy úgy gondoltam kiderítem hogyan lehet ilyet készíteni és készítek valamit ezzel a technikával. 

Ahogy elkezdtem kutatni ilyen könyvek után kiderült, hogy többféleképp működtek. Egyelőre csak egy verziót próbáltam ki, de az nagyon tetszik, szóval biztos több alkotás is készül majd belőle.

Elsőnek egy ajándék képeslap készült drága tánctanáraink számára, amelyiken a csoportunk lépett fel egy színpadon. Mindenkinek nagyon tetszett, és ezen felbuzdulva eldöntöttem, hogy anyukámnak is ilyen technikával készítek képeslapot.

Anyák napjára liliomokat választottam a képeslap témájához. Ilyen lett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A végén egy kis kézzel írt üzenetet is írtam bele. Anyukám nagyon örült neki. Nem kizárt, hogy ilyen képeslapok fognak készülni a közeljövőben mindenféle alkalmakra (születésnap, névnap, gyermek születés, esküvő, érettségi ...) :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr342870359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása