HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.05.08. 09:12 Lexi*

Gyakorló felső hastánchoz

Címkék: hastánc felső varrás gyakorló

A boltban vett felső mellé gondoltam jó volna még egy (kettő) másik is. A tanárnőnkön láttam olyat, ami nagyon megtetszett. Olyan, amit elöl meg lehet kötni, ami szerintem nagyon praktikus, mert nem kell átbújni rajta, így nem kenődik el a smink, nem megy szét a frizura és egyéb hasonló balesetek :) 

El is mentem és szereztem be póló anyagot fehér és fekete színben, meg persze egy kis muszlin is kellett. És nekiláttam. A fehérrel kezdtem. Első nekifutásra nem lett tökéletes, de egy kis korrigálással már jó lett a felső. Íme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyagárban olcsóbban kijöttem, mint ha boltban vettem volna :) És nem is olyan sok munka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr622886574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása