HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.05.20. 23:00 Lexi*

Egy egyedi baba body

Címkék: rajz baba filc body egyedi

Pici fiunknál néha előfordulnak balesetek. Már többször is előfordult, hogy naponta többször cserélni kellett a teljes ruhatárát, mert nyakig pisis-kakis volt. És persze ilyenkor fogynak el a tartalék rucik: a fele mosásban van a másik fele épp szárad. Eddig mindig a nővérem kislánya után örökölt nagyobbacska rucik mentettek meg minket, de azért biztos, ami biztos mindig elmegyünk egy hipermarketbe ruháért, nehogy megint ilyen helyzet álljon elő :)

És ilyenkor mindig a legcélratörőbb megoldást választjuk: több darab 1 csomagban, lehetőleg nem horror áron. Így gyarapodik fiunk ruhatára sok fehér ruhadarabbal (legalább jó lesz majd a következőnek, akkor is ha lány lesz :D).

Ma elővettem az egyik ilyen darabot és úgy döntöttem, ha már ilyen jó alapanyaghoz jutottam, akkor kicsit egyedivé varázsolom. Nem akartam túl sokat időzni vele, így egy nagyon egyszerű technikát választottam. Rajzoltam rá egy kis teknőst pólófilccel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A rajzot kép alapján készítettem, nem mertem szabad kézzel rajzolni. A pólófilc használatakor folyton feszítem az anyagot, hogy szép egyenletesek legyenek a vonalak, és így nehéz tartani az arányokat. Egyszerűbb volt, hogy előbb másolópapírral felrajzoltam a képet a bodyra. A képet, ha jól emlékszem a netről töltöttem le (nem emlékszem honnan) még egy másik tervemhez, és most nagyon jól jött.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr602920334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása