HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.04.28. 22:29 Lexi*

Hogyan dobjunk fel egy unalmas bögrét?

Címkék: bögre ajándék porcelán filc készítsd magad kreativ hobby

Még Karácsonyra kaptunk egy készlet kávés csészét. Semmi extra, 4 darab tiszta fehér csésze és alátét. Nem mutatott sehogyse, csak beraktuk a polcra, azóta ott porosodott. Mellette porosodott még régebbről 2 fehér bögre is. Ezeket is ajándékba kaptuk, valami idétlen mina volt rajta, de már rég lekopott. Egyik reggel ránéztem erre a kis gyűjteményre és elhatároztam, hogy feldobom egy kicsit.

Elmentem egy kreatív boltba, ahol beszerztem két porcelán filcet. Egy feketét és egy ezüstöt. Vettem még két szép, olcsó csészét ajándékba is. Aztán nekiláttam a díszítésnek. Praktikus ez a kis filc, amíg nem szárad meg addig javítható, ha kicsit megszárad, akkor is lehet javítani nedves törlővel. Egyetlen hátránya, hogy 90 percen keresztül kell az alkotásainkat a sütőben sütni, szóval érdemes egyszerre több dolgot készíteni, mert egy csésze miatt másfél óráig járatni a sütőt nem olcsó dolog...

Az ajándékba kapott csészékre nagyon egyszerű mintákat rajzoltam. Szépek lettek így párban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A bögrékre kicsit bonyolultabb képek kerültek, férjemnek egy cica készült:

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ajándékba szánt csészéket is szépen kidekoráltam, azokra vidám nyári hajós minta került. Nagyon örültek neki. És mi is örültünk.

Így lett a polcon porosodó haszontalan csészékből általunk kedvelt kávés készlet, az olcsón vett csészékből pedig vidám egyedi ajándék :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr152863179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása