HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.05.16. 10:15 Lexi*

Variációk narancssárgára

Címkék: ajándék gyöngy fülbevaló készítsd magad medál krativ hobby

Végre jobb idő volt pár napig és nekem igazi nyári hangulatom lett. Rájöttem, hogy ideje előszedni a szekrény mélyéről a lenge nyári ruhadarabokat. Egyik kedvencem (sok ilyen van :) ) egy narancssárga bordás felső. Mindig problémám volt, hogy milyen ékszert vegyek fel hozzá, valahogy semmi se passzolt.

Gondoltam ismét elmegyek egy kreatív boltba, biztos találok valami narancssárgát. Találtam is egy nagyon szép festett fa gyöngyöt, és több apró gyöngyöt is.

A fa gyöngyöt medálnak használtam. Kis fekete kásagyöngyből fűztem neki akasztót és narancssárga bőrre húztam:

 

 

 

 

 

 

 

 

Az apróbb gyöngyökből pedig fülbevaló készült:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindkettő nagyon egyszerűen és gyorsan elkészült, de a visszajelzések alapján nagyon mutatósak :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr882907561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása