HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.05.05. 21:49 Lexi*

Új fülbevaló fél óra alatt

Címkék: ajándék fülbevaló készítsd magad

Már egy ideje szerettem volna egy vidám fülbevalót. Elővettem hát a gyöngyeimet és leltárt tartottam. Volt két bontott vegyes gyöngy csomagom kék és fehér színben. Ezen kívül volt néhány rózsaszín gyöngyöm is, ami egy ajándék készítése után maradt. Szükségem volt még egy pár stopperre, kevés sodronyra és egy pár akasztóra.

Nem volt előre megtervezve hogyan fog kinézni a füli. A gyöngyöket találomra az asztalra szórtam és egy sorba tereltem. Az így elkészült sort alakítgattam egy kicsit és már kész is voltak a füli részei :) Így született ez a szép alkotás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fél órába belefért az is, hogy előszedtem a szükséges hozzávalókat és el is pakoltam őket :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr232880857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása