HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.05.07. 21:32 Lexi*

Gyakorló szoknya hastánchoz

Címkék: hastánc szoknya gyakorló készítsd magad

Már több, mint 2 éve járok hastáncolni... Hihetetlenül gyorsan szalad az idő, olyan mintha tegnap lett volna. Én egy edzőteremben kezdtem, ahol az egyik aerobik teremben voltak hastánc órák. Teljesen véletlenül mentem be: aznap elég későn értem az edzőterembe és az az aerobik óra, amit kinéztem magamnak már elkezdődött. A másik teremben pedig hastánc volt. Én ott ragadtam :)

Mivel alapvetően edzeni jártam oda, a hastánc órákat is az edzőruhámban látogattam. Kényelmes volt, és nem zavart, hogy nem hastánc gyakorló ruhában vagyok. Egy idő után azon vettem észre magam, hogy a csoport fellépésére készülök. Nem egy puccos gálára, hanem egy bemutató, amit a család és barátok részére készítünk. Melegítő nadrágban mégse léphetek fel :D Nézegettem webshopokat, és kiválasztottam egy szimpatikusat, oda el is mentem. Az árak kicsit elkedvtelenítettek, de adtam fel. Megvettem egy gyakorló felsőt és egy szoknyát (több, mint 10.000 Ft volt ááááá) és megfogadtam, hogy soha többet nem fogok ilyet tenni, inkább megvarrom a ruhákat magamnak.

Elsőként egy nagyon egyszerű szoknyát készítettem. A szabása rendkívül egyszerű: két darab négyzet alakú muszlinból van összevarrva. Én két különböző színt használtam, hogy kifordítható legyen. De lehet akár egyszínű is, vagy készíthetjük 3, akár 4 különböző színből/négyzetből, csak a képzeletünk szab határt :)

Ilyen lett (Bordó oldallal kifelé illetve fekete oldallal kifelé):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr472885970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása