HTML

Keresés

Custom Search

Készítsd magad!

Ha ajándék ötletet keresel Ha szeretnél gyerekekkel közösen készítenél valamit Ha egyedi tárgyakat szeretnél Akkor jó helyen jársz :) Itt gyűjtöm az elkészített ajándékaimat, dekorációimat és ötleteimet Válogass kedvedre!

Friss topikok

2011.08.04. 22:02 Lexi*

Nyaklánc és fülbevaló születésnapra

Címkék: születésnap ajándék ékszer nyaklánc gyöngy fülbevaló

Egy barátnőm születésnapjára készült ez a nyaklánc és fülbevaló. Sokáig nem tudtam eldönteni mit is ajándékozzak neki, semmi sem tűnt elég jónak. Plusz még az s korlátozott, hogy a barátnőm külföldön él, és nem biztos, hogy örülne valami nagy és törékeny dolognak a repülőn J

Végül az ékszer mellett döntöttem. Nem volt pontos elképzelésem arról, hogy milyen legyen, csak nagyjából tudtam mit szeretnék. Természetesen a végeredmény a közelében sincs ennek J Most kivételesen nem csak az otthoni készletre támaszkodhattam. Eljutottam teljesen véletlenül a kreatív boltom közelébe, így minden gondolkodás nélkül bementem feltankolni. Amint elkezdtem nézegetni a gyöngy sarkot, egyből elkalandoztam az eredeti tervemtől, és elcsábultam ezekre a gyönyörű kagylógyöngyökre.  Sokkal gyorsabban sikerült összeválogatni az alapanyagokat így, hogy nem voltam kötve egy kőbe vésett tervhez, legközelebb is így megyek majd J

A nyaklánc és a füli gyorsan elkészült. A leghosszabb időt az igényelte, hogy rengeteg ötletem közül kiválasszam a legjobbat. Ehhez inkább segítségül hívtam a férjemet, mondván egy férfi szem biztos jobban tudja J

És íme a végeredmény:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr923126615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása